QBillion

ٹھنڈ پنک

ٹھنڈ پنک

ٹھنڈ پنک شہر کی تعمیر میں بقا کا کھیل ہے جو 11 بٹ اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار اور شائع کیا گیا ہے۔ اسے مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے اپریل 2018 میں جاری کیا گیا تھا ، اور اکتوبر 2019 میں اسے پلے اسٹیشن 4 اور ایکس بکس ون کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ اس کھیل کو ریلیز کے بعد عام طور پر مثبت جائزے ملتے ہیں اور اس کی رہائی کے ایک سال کے اندر ہی 1.4 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت ہوئیں۔

ٹھنڈ پنک

گیم پلے

کھلاڑی کا کردار زندہ بچ جانے والوں کے ایک چھوٹے سے گروپ کے ساتھ شروع ہوتا ہے جس میں کارکنان ، انجینئرز ، اور بچوں ، اور سپلائی کے کئی چھوٹے چھوٹے ذخائر ہوتے ہیں جس کے ساتھ شہر کی تعمیر ہوتی ہے۔ وہیں سے کھلاڑی کوئلے ، لکڑی ، اسٹیل اور خوراک کی فصل کٹاتے ہیں تاکہ مستقل اتار چڑھاؤ والے درجہ حرارت کے بیچ اپنے معاشرے کو گرم اور صحتمند رکھیں۔ موسمی حالات اور سیاسی بحران کے سبب شہری اتنی محنت سے کام نہیں کرنا چاہتے ہیں۔ کھلاڑی کے پاس یہ اختیار ہے کہ وہ اپنے معاشرے کی پیداواری صلاحیت کو قابو کرنے کے ل laws قوانین کا استعمال کرنے کے ل poss ممکنہ طور پر عدم اطمینان پیدا کرنے کی قیمت پر ، جیسے۔ چائلڈ لیبر کی اجازت دینا یا عارضی طور پر 24 گھنٹے کی شفٹوں پر مجبور کرنا ، بلکہ یہ بھی بہتر ہے کہ صحت کی دیکھ بھال جیسے بیمار افراد کے لئے مصنوعی غذا یا اضافی راشن تیار کریں۔ زیادہ تر منظرناموں میں ، کھلاڑی کے پاس شہریوں کی حمایت میں اضافہ کرنے کا اختیار بھی ہوتا ہے یا تو “آرڈر” کے ذریعہ ، جس میں سیکیورٹی نافذ کرنے کے لئے عمارتیں اور قوانین شامل ہوتے ہیں ، یا “عقیدہ” ، جس میں ایسی عمارتیں اور قوانین شامل ہوتے ہیں جو مذہب کو نافذ کرتے ہیں۔ شہر کو بہتر بنانے کے ل New نئی ٹکنالوجی اور عمارتوں کی تحقیق ایک ورکشاپ کے ذریعے کی جاسکتی ہے اور آس پاس سے جمی ہوئی ویسٹ لینڈ کو تلاش کرنے کے لئے اسکاؤٹ پارٹیاں قائم کی جاسکتی ہیں تاکہ اضافی بچ جانے والوں اور وسائل کو تلاش کیا جاسکے۔

پلاٹ

یہ کھیل ایک متبادل 1886 میں ترتیب دیا گیا ہے جہاں کراکاتو اور ماؤنٹ تامبورہ کے پھوٹ پڑنے ، سورج کی چمک میں مبتلا ہونا ، اور دیگر نامعلوم عوامل دنیا بھر میں آتش فشاں سردیوں کا سبب بنے ہیں۔ اس کے نتیجے میں بڑے پیمانے پر فصلوں کی ناکامی اور لاکھوں افراد کی موت واقع ہوئی۔ یہ واقعہ تقریبا 1883 میں کراکاتو کے تاریخی پھٹنے سے ملتا ہے ، جو آتش فشاں واقعہ ہے جس کی وجہ سے عالمی سطح پر ٹھنڈک پڑ رہی ہے۔

اس کے جواب میں ، کوئلے سے مالا مال شمال میں برطانوی حکام کے ذریعہ “جنریٹر” نامی متعدد تنصیبات تعمیر کی گئیں ، جسے شہر کے مراکز بنانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا تھا [1] ایسی صورت میں جب درجہ حرارت گرنے سے جنوب سے بڑے پیمانے پر نقل مکانی ہوتی ہے۔ تمام منظرناموں میں ، کھلاڑی جنریٹر کے آس پاس کے شہر کا رہنما ہوتا ہے ، اور اس شہر کی بقا کو یقینی بنانے کے ل resources وسائل کا انتظام کرنا ہوگا۔

ٹھنڈ پنک

ٹھنڈ پنک بیس گیم میں فی الحال تین منظرنامے ہیں اور ایک فری ڈی ایل سی میں پیش کردہ ایک اضافی منظرنامہ ، ہر ایک مختلف پس منظر اور اسٹوری لائنز کے ساتھ ہے۔ بعد کے پیچ میں ایک لامتناہی موڈ بھی متعارف کرایا گیا تھا جو بیانیہ کے طوفانوں کا موسمی موسم برقرار رکھتے ہوئے بیانیہ کے حامل عناصر کو زیادہ سے زیادہ دیر تک زندہ رہنے پر توجہ مرکوز کرے۔

ایک نیا گھر مرکزی منظر نامے میں ، کھلاڑی شمال میں کوئلے کے بڑے پیمانے پر ذخائر تلاش کرنے کے لئے ایک مہم میں سردی اور لندن کی بھوک سے فرار ہونے والے متلاشی افراد کے اس گروہ کا رہنما ہے۔ اس کے بجائے ، گروپ مرکزی مہم پارٹی سے علیحدہ ہو جاتا ہے اور ایک بڑے بڑے پناہ گاہ میں گرمی پیدا کرنے والے بڑے جنریٹر کو تلاش کرتا ہے اور وہیں رہتا ہے۔ کھلاڑی کو لوگوں کی ڈھلتی ہوئی امید کے مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے جب انہیں معلوم ہوتا ہے کہ ، ریسرچ کے ذریعے ، ونٹروم ہوم نامی ان کا ملتا جلتا شہر تباہ ہوگیا ہے ، جس میں کچھ زندہ بچ گئے ہیں۔ کھلاڑی کو لوگوں کو اپنا مقصد تلاش کرنے اور پرامید رہنے میں مدد کرنے کے لئے سخت فیصلے کرنا ہوں گے۔ بعد میں کھلاڑی کو یہ بھی یقینی بنانے کے لئے کافی سامان تیار کرنا پڑتا ہے کہ شہر آنے والے طوفان سے بچ سکے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close