Mercenary Force

مکمل اسپیکٹرم واریر

مکمل اسپیکٹرم واریر

مکمل اسپیکٹرم واریر واریر ایک حقیقی وقتی ہتھکنڈوں ویڈیو گیم ہے جو پانڈیمک اسٹوڈیوز نے تیار کیا ہے اور ٹی ایچ کیو کے ذریعہ ایکس بکس ، مائیکروسافٹ ونڈوز اور پلے اسٹیشن 2 کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ اس کا ایک سیکوئل فل اسپیکٹرم واریر: دس ہیمرز بعد میں جاری کیا گیا تھا۔

مکمل اسپیکٹرم واریر

گیم پلے

فل اسپیکٹرم واریر ایک اسکواڈ پر مبنی کھیل ہے جس میں کھلاڑی الفا اور براوو کو دو فائر ٹیموں کو کمانڈ جاری کرتا ہے۔ ہر فائر فائیم میں ٹیم لیڈر ہوتا ہے جس میں ایم 4 کاربین ہوتا ہے۔ ٹیم کے رہنماؤں میں جی پی ایس وصول کنندہ بھی ہوتا ہے ، جس کا مقصد مشن کے مقاصد اور دشمن کے مقامات ، اور ہیڈ کوارٹر کے ساتھ مواصلت کے لئے ایک ریڈیو استعمال کیا جاسکتا ہے۔ ٹیم کا دوسرا ممبر آٹومیٹک رائفل مین ہے ، جو M249 اسکواڈ آٹومیٹک ہتھیاروں سے لیس ہے ، جو دشمن پر دباؤ ڈالتا ہے اور ٹیم لیڈر کو گولی مار دی جاتی ہے تو اسے کمانڈ سنبھالنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ تیسری ٹیم کا رکن گرینیڈیر ہے ، M4 میں M203 دستی بم لانچر منسلکہ کے ساتھ لیس ہے۔ ٹیم کا آخری ممبر رائفل مین ہے ، جو ایم 4 کاربائن سے لیس ہے۔ اگر ٹیم کا کوئی ممبر زخمی ہوا تو ، ٹیم کا دوسرا ممبر انہیں لے کر جائے گا۔ لیفٹیننٹ فلپس ٹیم کمانڈر ہیں اور کھلاڑی عام طور پر اسے CASEVACs کے ساتھ مل پائے گا ، جو شفا یابی اور گولہ بارود پوائنٹس ہیں۔ ہر فائر فائیم میں ایم 203 دستی بموں کے علاوہ ٹکڑے اور دھواں کے دستی بم کی ایک محدود مقدار ہوتی ہے۔ کبھی کبھار کھیل کے دوران ، چارلی ٹیم کے نام سے منسوب ایک تیسرا اثاثہ ہوگا ، جس میں اینٹی آرمر انجینئرز سے لے کر یو ایس آرمی رینجرز تک شامل ہیں۔

مکمل اسپیکٹرم واریر پورے کھیل میں ، کھلاڑی فائر فائیم ممبروں میں سے کسی پر براہ راست قابو نہیں رکھتا ہے۔ اس کے بجائے ، احکامات ایک کرسر کا استعمال کرتے ہوئے دیئے جاتے ہیں جو ماحول پر منحصر ہوتا ہے ، اور کھلاڑی کو اپنے سپاہیوں کو پوزیشن سنبھالنے اور آگ سے پردہ کرنے کے لئے ایک مخصوص زون قائم کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ بھی ممکن ہے کہ دوسرے اسکواڈ کی نقل و حرکت کو کور کرنے کے لئے کسی دیئے گئے زون میں زبردستی آگ لگائیں ، یا آنے والی آگ کو کم کریں۔

گیم پلے آگ اور حرکت کے تصور کے گرد گھومتا ہے ، ایک ٹیم دبانے والی آگ فراہم کرتی ہے جبکہ دوسری حرکت کرتی ہے۔ ایکس گیم ، پلے اسٹیشن 2 اور ونڈوز پلیٹ فارم پر جاری کیا گیا فل سپیکٹرم واریر کے خوردہ ورژن کے لئے بنیادی گیم پلے میکانکس ایک جیسے ہی رہتے ہیں۔ خوردہ ورژن جمالیات پر بہت زیادہ زور دیتا ہے۔ اس میں کافی حد تک بہتر گرافکس اور آواز موجود ہے۔ کٹ مناظر اور آواز کی اداکاری بھی وہ خصوصیات ہیں جو خوردہ ورژن کو فوجی ورژن سے ممتاز کرتی ہیں۔

مکمل اسپیکٹرم واریر

پس منظر کی کہانی

دہشت گردی کے حملوں کی ایک ڈرامائی لہر نے یورپ اور جنوب مشرقی ایشیاء کو بہت زیادہ متاثر کیا ، خاص طور پر امریکہ اور برطانیہ کے مفادات کو نشانہ بنانا۔ کئی مہینوں کی شدید تلاشی کے بعد ، امریکی انٹیلی جنس نے ذکیستان کی چھوٹی سی خیالی قوم پر حملوں کا ذریعہ ڈھونڈ لیا ہے۔

عراق اور افغانستان میں امریکہ کی زیرقیادت کارروائیوں نے باغی اور وفاداروں کو نقل مکانی کرنے پر مجبور کردیا ، جس نے ملک کے ڈکٹیٹر ، محمد جبور العفاد کی دعوت پر ملک زیکستان میں پناہ حاصل کی۔ اس کی ظالم حکومت دہشت گردوں کے نیٹ ورکس کے لئے موت کے کیمپ اور تربیتی مراکز رکھتی ہے ، اور زکی نسل سے نسلی صفائی کو فروغ دیتی ہے۔ اقوام متحدہ کی متعدد ناکام سفارتی حلوں اور بارہا انتباہ کے بعد نیٹو نے الا افاد کو اقتدار سے ہٹانے کے لئے زیکستان پر حملہ کرنے کے حق میں ووٹ دیا۔

پاکستان نے اپنی فضائی حدود کے ذریعے امریکی رسائی کی اجازت دی ، حملے کا آغاز ہوگیا۔ یو ایس ایس رونالڈ ریگن اور یو ایس ایس کارل ونسن نے ملک بھر میں العواد کی ہوا ، کوچ اور اڈوں پر فضائی حملہ کرنے کے لئے ہوائی جہاز کا آغاز کیا۔ جب دھول سنبھل جاتی ہے تو ، نیٹو کے سات مختلف ممالک سے پیدل فوج اور اسلحہ جنوبی زیکستان میں اترنا شروع ہوتا ہے۔ اندھیرے کی آڑ میں ، امریکہ کی زیرقیادت فورسز دارالحکومت ظفررا کا رخ کرتی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close