QBillion

شہزادی بلبیٹ کا بچاؤ

شہزادی بلبیٹ کا بچاؤ

شہزادی بلبیٹ کا بچاؤ ایک ویڈیو گیم ہے جو گیم بوائے اور نائنٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم (این ای ایس) گیم اے بوائے اینڈ اس بلب: بلبولیونیا پر پریشانی کا نتیجہ ہے۔ اس کو شمالی امریکہ میں امیجینیئرنگ کی پیرنٹ کمپنی مطلق انٹرٹینمنٹ اور جاپان میں جالیکو نے شائع کیا تھا۔ اسے یورپ میں نینٹینڈو نے شائع کیا تھا۔

شہزادی بلبیٹ کی ریسکیو ان دو اہم کرداروں کی پیروی کرتی ہے جب انہوں نے شہزادی بلبیٹ کو محل کے ٹاور سے قید سے بچانے کی کوشش کی۔ گیم میں ایک ہی پہیلی کو پلیٹ فارم کرنے والی گیم پلے میکینکس کی خصوصیات ہے جیسے بلبولیونیا پر پریشانی ہے۔ لڑکے کو کنٹرول کرتے ہوئے ، کھلاڑی کو محل سے گزرنے کے ل different مختلف ٹولوں میں تبدیل کرنے کے لئے بلاب کو مختلف ذائقہ دار جیلی پھلیاں ضرور کھلائیں۔

ریسکیو آف شہزادی بلبیٹ کو ڈیوڈ کرین نے ڈیزائن کیا تھا اور پروگرام کیا تھا ، جس نے اصل NES گیم بھی بنایا تھا۔

شہزادی بلبیٹ کا بچاؤ

گیم پلے

ریسکیو آف شہزادی بلبیٹ نے ایک نوجوان ، مردانہ کردار اور اس کے بلب ساتھی کی کہانی سنائی ہے جب انہوں نے مؤخر الذکر کی گرل فرینڈ ، ٹائٹلر شہزادی بلبیٹ کو بچانے کی کوشش کی۔] پریشانی میں مبتلا لڑکی کو اینٹیگونسٹک الکیمسٹ نے کرہ ارض بلبولونیا کے شاہی قلعے کے سب سے اونچے ٹاور کے اندر قید کردیا ہے۔ اس کے پیشرو کی طرح ، اے بوائے اینڈ ہیز بلب: پریشانی پر بلابولونیا ، ریسکیو آف راجکماری بلبیٹ ایک پہیلی-پلیٹفارمر ہے جس میں کھلاڑی براہ راست لڑکے کو کنٹرول کرتا ہے جب اس کے پیچھے اس بلاب کے پیچھے ہوتا ہے ، جو کمپیوٹر اے آئی کے ذریعے کنٹرول ہوتا ہے۔ جوڑے کو محل کے مختلف حصagesوں اور فرشوں پر تشہیر کرنا اور بلابیٹ تلاش کرنا ضروری ہے۔ []] لڑکا صرف آگے پیچھے بھاگ سکتا ہے ، چھلانگ لگا سکتا ہے یا تیراکی نہیں کرسکتا ، اور اس کی موت ہو جائے گی اگر وہ لمبی دوری سے گرتا ہے یا شعلہ شکن اور گندگی کے ناگ جیسے خطرناک چیزوں سے رابطہ کرتا ہے۔ []] تاہم ، جب اس کو مختلف ذائقوں کے جیلی پھلیاں کھلائے جائیں تو یہ بلاب مفید اوزار میں تبدیل ہوسکتا ہے۔ ہر ذائقہ ایک مختلف تبدیلی کا سبب بنتا ہے۔ مثال کے طور پر ، بلاب کو ٹینگرائن جیلی بین کو کھانا کھلانے سے وہ ٹرامپولین میں تبدیل ہوجائے گا ، جس کا استعمال لڑکا اس کے بعد اونچے پلیٹ فارم پر پہنچ سکتا ہے۔ []] کھلاڑی اضافی جیلی بین کی بوریاں اور متعدد ، اختیاری خزانے بھی تلاش کرسکتا ہے۔ []] پانچ پیپر منٹس ڈھونڈنے سے کھلاڑی کی اضافی زندگی میں ایک سے اضافہ ہوجائے گا۔ [4]

شہزادی بلبیٹ کا بچاؤ

ترقی

ریسکیو آف راجکماری بلبیٹ امیجینیئرنگ نے تیار کیا تھا اور ڈیوڈ کرین نے ڈیزائن کیا تھا اور پروگرام کیا تھا ، جو بلبلیوونیا پر پریشانی کا مرکزی ڈیزائنر بھی تھا۔ گیمپرو کے ستمبر 1990 کے شمارے میں بلبولونیا پر پریشانی کے لئے اس کے بعد کی ایک انلاک پیروی کا انکشاف ہوا تھا۔ [8] 9 نومبر ، 1990 کو ، ریسکیو آف شہزادی بلبیٹ کو جاپان میں پہلی بار جاپان میں فوشیگی نا بلبی: شہزادی بلاب اے سکیو کے عنوان سے جاری کیا گیا تھا۔ . [3] مطلق تفریح ​​، امیجینیئرنگ کی بنیادی کمپنی ، نے مئی 1991 کے دوران اس کھیل کو شمالی امریکہ میں شائع کیا۔

اے بوائے اینڈ ہیز بلب سیریز کے حقوق فی الحال مجیسکو انٹرٹینمنٹ کی ملکیت ہیں۔ اس کمپنی نے اے بوائے اینڈ ہیز بلب کا ایک وے فارورڈ ٹیکنالوجیز کا ریمیک شائع کیا: وائی پر بلبولونیا پر پریشانی ، جس کا عنوان صرف ایک لڑکا اور اس کا بلاب تھا ، اور 2009 میں Wii ورچوئل کنسول پر NES کے کلاسک کو دوبارہ جاری کیا۔ [9] [10 ] جب وین فارورڈ کے ڈائریکٹر شان ویلاسو سے پوچھا گیا کہ کیا وہ ریسکیو آف راجکماری بلبیٹ کو منتخب کرنے میں کامیاب ہیں تو انہوں نے جواب دیا ، “بلبیٹ بھی میسسکو کی ملکیت ہے ، لہذا اس کی کوئی وجہ نہیں ہے کہ وہ کسی نئے کھیل میں ظاہر نہ ہوسکے۔ اوہ یار ، ہمارے پاس اس کے لئے ایسے زبردست آئیڈیاز ہیں! “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close