Mercenary Force

باڑے: تباہی کا کھیل کا میدان

باڑے: تباہی کا کھیل کا میدان

باڑے: تباہی کا کھیل کا میدان ایک ایکشن-ایڈونچر ویڈیو گیم ہے جو پانڈیک اسٹوڈیوز نے تیار کیا ہے اور اسے لوکاس آرٹس برائے پلے اسٹیشن 2 اور ایکس بکس نے شائع کیا ہے۔ اس گیم میں کھلی دنیا کے ماحول کی خصوصیات ہے ، جس میں ممکنہ اسٹیلتھ گیمنگ اور ساکھ پر مبنی سماجی میکانکس کے عنصر شامل ہیں ، اور یہ شمالی کوریا ، سرکا 2007 میں ایک فرضی کثیر القومی فوجی کارروائی کے دوران مرتب کیا گیا ہے۔ کھلاڑی تین باڑے کرداروں میں سے ایک پر قابو پا لیتا ہے اور منافع اور جوہری جنگ کی روک تھام کے لئے جنگ زدہ ملک میں معاہدے مکمل کرتے ہیں۔ ناقدین نے خاص طور پر دھماکا خیز تباہی پر اس کی توجہ کی تعریف کرتے ہوئے ، کھیل کو مناسب جائزے دیئے۔

باڑے: تباہی کا کھیل کا میدان

مائیکروسافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 2 ، پلے اسٹیشن 3 اور ایکس بکس 360 کے لئے 2008 میں جاری کردہ ایک سیکوئل ، مرسینریز 2: ورلڈ ان فلیمز ، نومبر 2009 میں پانڈک اسٹوڈیوز کی بندش کے بعد ، الیکٹرانک آرٹس نے اعلان کیا کہ ڈینجر کلوز گیمز عارضی طور پر دوسرا سیکوئل تیار کرے گی۔ مرکس انکارپوریشن کے عنوان سے۔ [1] 2013 میں ڈینجر کلوز گیمز کی بندش کے بعد بالآخر کھیل کو منسوخ کردیا گیا تھا۔

گیم پلے

کھلاڑی کو ایک وسیع “سینڈ باکس” ماحول میں جمع کیا جاتا ہے ، جو مشنوں کو چننے ، سائیڈ ٹاسک انجام دینے ، اشیاء جمع کرنے ، گاڑیاں ہائی جیک کرنے ، یا گیم میکینکس کو نمائش میں استعمال کرنے کے لئے آزاد ہے۔ چونکہ دنیا ایک سینڈ باکس ہے ، لہذا کھلاڑی کسی بھی وقت ان میں سے کسی بھی سرگرمی کا انتخاب کرسکتا ہے۔ در حقیقت ، کوئی کھیل کی دنیا کی تمام عمارتوں کو درجہ بندی کرسکتا ہے ، جس میں دھڑے کے ہیڈکوارٹرز بھی شامل ہیں۔ عمارات عموما the علاقے سے دوری ، کھلاڑی کی موت ، یا کھیل کو دوبارہ لوڈ کرنے کے بعد بحال کردی جاتی ہیں۔ نیز ، کھلاڑی بہت سی چھوٹی چوکیوں اور مضبوط گڑھوں میں غیر ضروری تباہی کا سبب بن سکتا ہے اور صرف دھڑے کے ممبروں تک محدود ہے۔ تاہم ، کھلاڑیوں کی طرف حملہ آور دھڑے کے رویہ میں کمی اور حد سے تجاوز کرنے کی حوصلہ شکنی کی جاتی ہے ، اور شہریوں اور اتحادی ممالک کے اہلکاروں کے قتل کے نتیجے میں نقد جرمانے بھی عائد ہوتے ہیں۔

باڑے: تباہی کا کھیل کا میدان

پانچ متحارب دھڑے ہیں: اتحادی ممالک ، جنوبی کوریا (سی آئی اے کے ساتھ کہوٹوں میں) ، روسی مافیا “موت کے مرچن” ، چین ، اور سونگ کی شمالی کوریا کی فوج۔ پہلے چار دھڑوں سے تصرف ابتدائی طور پر دوستانہ ہے ، اگرچہ کھلاڑی کے عمل سے یہ دوستانہ سے غیرجانبدار اور بالآخر معاندانہ ہوسکتا ہے۔ چونکہ شمالی کوریا کا گروہ ہمیشہ کھلاڑی اور دوسرے دھڑوں سے دشمنی رکھتا ہے ، لہذا کھلاڑی بغیر کسی جرمانے کے خوف کے این کے افواج پر حملہ کرنے کے لئے آزاد ہے۔ در حقیقت ، این کے گاڑیاں تباہ کرنے کے نتیجے میں ایک چھوٹا معاوضہ ہوگا ، جس سے کھلاڑی کے کھاتے میں کریڈٹ شامل ہوں گے۔

ناراض دھڑے کے حق میں واپس آنے کے ل the ، کرائے کے ساتھی کو اس گروہ کے معاہدے مکمل کرنے چاہ.۔ اگر یہ گروہ اتنا معاندانہ ہے کہ معاہدہ کرنے سے انکار کرتا ہے تو ، کھلاڑی کو پہلے ہی ہیڈکوارٹر گارڈ کو رشوت دینی ہوگی۔ دوسرے کم موثر طریقوں میں قومی خزانے کو جمع کرنا اور ہر گروہ کے مفادات کے بلیو پرنٹ جمع کرنا ، سننے کی چھپی ہوئی پوسٹوں کو ختم کرنا ، سونگ کی یادگاروں کی سطح برابر کرنا یا ایک دھڑے کو ایک تصادم کے دوران دوسرے سے لڑنے میں مدد کرنا شامل ہے۔ اس کے گواہ ہونے کے بعد ، اس پلیئر کے اعمال کو دھڑے سے مدد ملے گی۔ تاہم ، دوسرا گروہ کھلاڑی کو زیادہ ناپسند کرے گا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close